Het leven is té mooi om er niets mee te doen !! Durf kwetsbaar te zijn en geef liefde om te delen met anderen. Het maakt het leven zachter.

woensdag 13 juli 2011

Licht aan het eind van de tunnel...









indelijk zit er schot in de zaak en is het werk bijna gedaan. Nog 2 weken hard werken en de klus is geklaard!

De berekening die ik gedaan heb is schrikbarend!


Duizenden euro's die zo tussen je vingers wegglippen. Het lijkt wel water naar de zee dragen. Maar eerlijk is eerlijk er zit tijd en geld in en daar hebben we iets moois voor terug gekregen. Een huis vol luxe en gemak.
Of ik het weer zou doen weet ik niet, ik denk het wel. Omdat ik weet waar ik het voor deed...een toekomst samen!

Een helpende hand heb ik niet echt gehad en heb het werk dat verricht is ervaren als een 1 mans opdracht, buiten de aannemer om dan.


Algemeen is bekend dat als er iets nieuws gebeurd in je leven of dat van een ander, er iedereen bovenop zit en is het nog "vers".
Naarmate de tijd verstrijkt is het 'nieuwtje' er af...

Zo ook bij ons.
En dat geeft niet en dat gebeurt ook, maar het voelt niet fijn.
Wellicht zal de tijd de wonden helen.
We zullen er mee moeten leren leven, want de wereld om je heen is gewoon KEIHARD !
De verbouwing daar heb ik mijn buik nu wel van vol en ik word er gek van! De klussers zijn bijna klaar en kan er schoongemaakt worden.




Iets in deze volgorde...
Eindelijk zijn we dan na zoveel maanden uit elkaar gerukt te zijn, weer bij elkaar. Op naar de beste toekomst die we ons maar kunnen verzinnen en maken er het beste van.
We zullen alleen de leukste dingen van het leven eruit gaan halen.
Doemdenken daar doen we niet aan.



Ik heb genoeg gehuild...

Met de beperkingen die we hebben zullen we de beste dingen beleven. Als je gehandicapt bent dan houd het leven niet op:
Mensen hebben elkaar nodig!
Ik hem en hij mij...

Liefde is zorgen voor elkaar