Het leven is té mooi om er niets mee te doen !! Durf kwetsbaar te zijn en geef liefde om te delen met anderen. Het maakt het leven zachter.

zaterdag 25 februari 2017

Compensatieregeling

Nu lees ik in een heel klein berichtje op FB een stukje over een compensatieregeling.
Ik veer ineens omhoog wanneer ik halverwege het artikel ben!
Zou het waar zijn dat wij in aanmerking komen voor deze regeling? Na al die ellende eens genoegdoening krijgen voor wat ons overkomen is?
Wat zou dat heerlijk zijn!
Na het lezen van alle "bewijzen" die je moet meeleveren, blijkt dat een enorme klus te zijn. Maar toch ga ik het proberen. Uit alle mappen, waarvan ik denk dat daar het bewijs in kan liggen, trek ik de stukken uit de insteekhoesjes. Hoera voor de geordende mappen in de kast!
Eindelijk eens een project waar ik mijn tanden in kan zetten!
Oh, wat kan ik blij worden als dit op tijd af komt en ik op tijd op de knop verzenden kan klikken.
Bij elkaar zijn het dan een stuk of 30 bijlagen geworden die ik geüpload heb.
Nu nog een snelle en accurate afhandeling en natuurlijk de goden die me goed gezind moeten zijn.
Kom op mensen bij het SVB laat zien dat jullie dan toch ook nog gevoel hebben.
Ons verhaal is jullie zo bekend. Kan ik op jullie rekenen?